~speSies raJin~

Friday, November 4, 2011

My first DOODLE

Tengok tajuk entry aku, korang mesti boleh agak kan...hehehe...hari nie aku cuba buat doodle...n yang bawah nie doddle2 yang aku buat...hehehe...bangga jap....kembang kempis gidung,walaupun hidung aku mmg kembang...ngeh3...semua doodle nie aku buat dan bagi kat kawan...hohoho, nmpak riak di situ, menunjuk koo, padahal baru belajar buat...baru merangkak nie...teruja...*Rolling eyes*

Okey...tak yah meroyan panjang-panjang...jom tengok jea...HAHAHAHA (berlagak)


okey...korang boleh gelak kan doddle aku...x pea...tak kan menjatuh kan semangat aku...wuwuwuw T_T...aku akan belajar lagi...touching x dea org support...hahaha...chow dulu aku dah melalut sampai indon....

2 comments:

LadyBird said...

semua cntik2..

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik