~speSies raJin~

Friday, May 18, 2012

Aku Frust???

FRUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
google
sapa lah pandai-pandai buat cerita aku frust nie...sampaikan member aku kata 
* frust apa nya kalaw malam -malam sibuk duk bergalak tengok tv
see...betapa aku tak kisah pun pasal semua tu, HEY...please lah sebab aku tak dapat nak balik kea sampai ade rumors aku frust, aku pun ada keje yang tak dapat nak elak...kalaw aku duk umah goyang kaki boleh lah kalaw nak mengata aku nie frust...

aku tak tahu menahu pun datang dari mana cite nie, bukan aku saja tak nak datang ok, dah memang tak boleh...tak kan semata-mata nak pergi aku kene menipu...for what aku nat frust all that story dah berlalu la babe, dah lapuk ok...x dea masa aku nak frust-frust nie. bnyak lagi keje lain aku nak buat...sigh (opss!!! x baik mengeluh...hehehe =p)

people nowadays really suck in judging (not all)

No comments: