~speSies raJin~

Wednesday, December 5, 2012

Latter for you

Awak saya sayang awak sangat-sangat tapi sayang saya terhadap awak tak sedalam sayang saya pada Allah... 

Saya nak awak jadi bakal suami saya, ada jodoh dan jika itu memang kemahuan, kita berdua insyAllah,kita mesti bersama...awak saya tahu saya ramai kawan laki, awak tahu jugak kan awak kawan lelaki yang paling special bagi saya...jika ditakdir kan kita x dapat bersama, saya redha awak, sbb saya tahu Allah mesti merancang yang terbaik untuk kita berdua...sekarang saya nak persiapkan diri untuk jadi wife-to-be bagi awak...mmg la perancangan kita masih jauh...perubahan untuk menjadi insan yang lebih baik tu bukan sekejap mengambil masa awak, saya nak jadi yang terbaik dan pelengkap bagi awak hingga ke jannah...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone 

No comments: