~speSies raJin~

Friday, February 1, 2013

Aku tahu

Aku tahu yang ada sebab kenapa external yang memuatkan gambar, movie,lagu, file, document, video yang aku kumpul sepanjang perjalanan hidup aku sekarang nie hilang.

Aku tahu kenapa Allah lupakan aku setiap kali aku nak masuk kan kembali semua itu dalam notebook.

Aku tahu kenapa semua yang menjadi harta aku selama nie boleh hilang macam tu jea, dengan hanya sekelip mata.

Aku tahu kenapa orang yang aku cinta berdiam diri, bukan salah dia tapi aku yang mengarahkannya kesitu.

Aku faham apa yang dikatakan cinta tapi tidak berhubung hanya doa penyambung lisan yang sudah sekian lama tidak disambung.

Aku tahu apa itu balasan di atas perbuatan.

Aku tahu maknanya bersyukur dengan apa adanya.

Aku tahu semua terjadi ini ada hikmah dan sebabnya. 

google


Terima kasih Allah, tahun ini banyak penyedaraan berlaku, bnyak kali jugak kepala diketuk dengan hammer bg menyedarkan kebodohan fikiran ,jatuhnya bagi lebih mengenali diri, berjuang mengguna akal untuk tetap mara ke hadapan... 

Terima kasih terima kasih terima kasih
TERIMA KASIH ALLAH 


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone :ErinaTheLovely

No comments: