~speSies raJin~

Sunday, March 3, 2013

You judge a wrong person dear--

Kau cakap aku loaded , branded, beruntung, tak punya masalah,u judge a wrong person dear...

Aku tak pernah mengharap orang bagi hadiah---
Aku tak meminta hadiah pada orang yang boleh memberi---
Apa yang aku ada aku beli dengan hasil titik peluh sendiri---
simpan duit untuk capai target n wishlist sendiri---
kerja selagi mampu menahan mata dari lelap duniawi---
Aku tak pernah merunggut, meminta, dan menanya kenapa begini---
Dihina, dicaci, aku sabar selagi ia mmg benar tersurat di duniawi---

Aku tak belajar dapat benda dengan mudah tanpa berdiri sendiri---
Aku gagal aku bangun sendiri, aku cuba lagi---
Memang aku beruntung dikurniakan keluarga supportive---
Tak punya masalah, aku bukan org gila yang hidup tanpa pikir apa-apa---

#aku lapar, aku sakit, aku sedih, aku perit tak perlu diketahui, tak perlu dicanang melubuk diri, biar Allah yang maha mengetahui memahami...^^


No comments: