~speSies raJin~

Thursday, October 24, 2013

Ujian hidup setara dengan taraf kita--

Assalamualaikum... (mukadimah)

(climaks)
Orang selalu pikir aku ni perempuan pelik, sebab asyik blur dan tak berperasaan, no effect kalau ada perkara buruk jadi, tak ambil peduli... dah tu kalau aku peduli pun takkan nak kecoh satu dunia-- bagitahu semua orang aku ada masalah... common lah-- even aku ni nampak macam budak tapi takda lah sampai nak merengek sebab masalah yang datang-- Allah tak bagi ujian yang tak setara dengan kita, kalau tak dah gila la sayang2 oiii---

Korang tak pernah lalui perjalanan hidup aku,jadi senang lah nak assume kan-- yea aku tak ambik port sangat kalau ada masalah ni, fikir tetap fikir, tuntutan hidup kot... aku pernah laui ujian yang buat aku brfikir hingga nak pecah kepala, jantung nak meletup, darah berkumpul kat kepala, sampai nose bleeding... haaa ambik ko aku bagi perumpaan baik punya.. take it as pengalaman hidup... perkara tu buat aku belajar yang hidup kita jalani ni bukan setakat nak fikir masalah 24 jam-- macam aku dulu, ye aku menyesal aku buat keputusan macam tu tapi dalam pada masa yang sama aku bersyukur dengan pengalaman yang aku dapat-- pengalaman berharga bukan dapat free oiii--- dan yang pasti aku leave it--

#Hidup ini tak sesenang yang kita corak kan dalam column otak--


No comments: