~speSies raJin~

Wednesday, April 21, 2010

:::diRIku:::


hmmm.....bulan nie dah banyak aku lakukan perubahan dlm hidup nie...
dlu dr x bertudung....aku pakai tudung...
lepas 2 sekarang dah x bertudung balik..
apa nk jadi dengan aku nie...
mse bertudung dulu pun aku on\off jugak...
tapi sebab yang paling utama aku nak cari keyakinan diri balik...
terlalu banyak dugaan yang aku hadapi bulan nie...
semua nye yang mbuatkan hidup aku lintang pukang...
uargh...hidup2..law x dea turun naik,bukan hidup la name nye kan..
tp serius,aku mmg tengah mencari diri aku sekarang nie...
aku nak diri aku yang dulu semula...skrg hati aku rasa sedih sgt2...
diri yang confident,dlm ape pun keadaan...
aku rse cm aku penakut jea skarang nie...
DAMM!!! i hate that so much...
buat aku rtase cm aku sorang2 jea kat dunia nie...
kadang2 2 law aku suka taw pun gelak...
x bermakna nye aku hapy...
dalam hati aku rase sedih2 sgt2...
aku x boleh nak luahkan semua tu dengan kata2...
aku rase nk menangis sepuas2 nye....
tp air mata aku dah kering...dah x dea air mata nak keluar...
aku suka dduk termenung sekarang....
aku tak pikir pape pun...otak aku blank jea...
aku mcm lost dalam dunia aku sendiri...

YA ALLAH....KAU BERIKAN LA AKU KEKUATAN DALAM MENHARUNGI DUNIA YANG PENUH DENGAN CABARAN DAN DUGAAN INI....

No comments: