~speSies raJin~

Saturday, July 24, 2010

:::i want that,but can't:::

god pless help me....
i want throw away all this feling...
event i always with my BFF,doing happy thing...
but im still cannot throw it...
aku x nk pkir smua 2...
tp aku x bleh lari ar smua nie...
mungkin bg org len aku nie bertuah..
smua org sayang...smua org amik berat...
smua org slalu tanye khabar....
tp aku nk lbih dr smua 2...
aku bukan jenis yg x bersyukur...
tp klaw la korang tau...
mcm mana perjalanan hidup aku smpai skrang...
bru korang pham...
beteapa perit nye ati aku nk terima smua nie...
bkn aku x pnah usaha...
aku dh usaha sehabis mungkin...
tapi result nye tetap same...
sampai sa2 tahap aku rse cm nk give up jea...
tapi bile d fikir kan blik...
fikir pea yg mak ayah aku pesan...
aku jd sebak...aku x nk hampakkan die org...
tp...hati aku perit sgt2....
aku cube happy kan diri aku ...
g travel ngan kwn2...
tp...sekejap jea...
aku buat blog....dgn harapan aku mse aku lbih terisi...
dr mmikirkan smua 2...
tp sekejap jea...
bile aku duduk sorang2...
aku mula rase nk 6gis...
aku mula rse kseorangan...
aku x bniat tuk dea bf tuk isi kkosongan 2...
sbb aku tau...perasaan aku nie bkn d sebab kan x dea bf...
aku cme kecewa dgn diri aku sendiri...
nape aku kne mnangis bile aku d tinggal kan sseorg...
aku bkn x pnah k class sorang2...
aku bukan x pnah g mana2 sorang...
tp perasaan ke class 2 lain...
aku x tau pea yg x kena...
aku buat smua yg aku nk...slagi x mjatuhkan maruah family...
tp x dea sape yg tau btapa perit nye hati aku nie...
smua org bleh bjaya...
knapa aku x...
dr dlu smua org ckp...
aku bertuah...sbb bleh dpat pea jea yg aku nk...
tp korang tau x...aku x pnah mintak smua 2...
pkara yg paling aku nk,aku x pnah dpat...
dr kecik ag aku tanam dlm dri aku....
aku nk aku nak aku nak...
tp aku x dpat...

No comments: