~speSies raJin~

Sunday, July 25, 2010

:::suARa hatiKU:::


secara jujur nye lah...
blog nie aku wat...sbb aku nk luah kan perasaan aku...
aku x pandai nk cite kat org len sal hal aku....
this year,aku x tahu nape aku down gler...
plak 2 rase sedih memanjang...aku dh cube tuk x sedih tp still x dea jalan penyelasaiaan...
dah mcm2 aku wat tuk gembira kn dri aku...tp still x dea perubahan...
aku tahu...smua org ckp yg aku happy go lucky...x dea masalah...
tp die org tau ke dalaman aku mcm mana... die org tau ke kesakitan yg aku alami...
x dea sape yang tahu...mcm mana rase nye bile diri nie sorang2...rse sunyi sgt2...
aku x tahu berapa lama aku boleh tahan macam nie...aku takut aku x cukup kuat lawan nye lagi nanti...tp buat mase sekarang aku masih mampu tanggung semua nie...
aku tahu....manusia x perfect...tp aku x nk jd org yang kalah dlm hidup...aku nk berjaya...kenapa perkara 2 jea yg payah tuk aku gapai...aku bukan tidak bersyukur,tapi mencari kesalahan diri...
YA ALLAH....kau tolong la hamba mi ini...tolong lah aku mengharungi hidup nie dgn tenang dan lancar...bantu lah aku agar tdak terpesong dari paksi asal mu YA ALLAH...

3 comments:

She said...

hope that u'll make it dear.

no matter what or what ever we do things maybe not gonna be same as before

but

who know

it will get even better then.

good luck ya!

amin.

~Erina~ said...

thanks....
apreciate that...

Amir Syahir said...

Tuhan selalu di sisi kita kan.