~speSies raJin~

Wednesday, December 14, 2011

Hanya Aku Disini

Asing di bumi ini
Walau sudah berdekad di sini
Diri bagai terasing sendiri
Mengorak langkah berpaksi bumi

Bukan menyendiri
Terasa dunia bukan disini
Masih tercari-cari erti
Erti mengapa di sini

Kau... mengapa masih disini
Adakah sudah menemui erti
Jika ya... sungguh bertuah diri
Tapi diri ini masih tercari-cari

Angin bawalah diri ini
Kepada keluarga yang disayangi
Dimana diri ini sangat mermelui
Kasih sayang yang sejati

EYN, 9DECEMBER2011



Aku dah rasa bila duduk sendiri, perasaan dia pelik sangat....kalah ayam berak kapur!!! kalaw iman tak kuat aku rasa ada gila, mujur ada orang yang sudi pegang tangan walaw sekejap bagi impact yang sangat besar pada aku, aku dah angap mcm family sendiri, aku tak pernah mengadu tapi dia paham apa yang aku rasa, time aku lapar diabagi makan time aku perlukan tempat tinggal dia bagi pelindungan...

Hidup nie, tak sentiasa cerah, dan kita tak akan lalui kehidupan yang sama sepanjang hiduo nie, mesti ada pasang surut nya, dia dah tolong aku time susah, bimbing time aku hilang, tarik aku time aku hampir tersesat, dan sekarang akukene jalani hiduo ni atas kaki sendiri tanpa bantuan sesiapa, aku kene belajar berdikari, tabah hadapi hidup ini...


p/s : You Are my Inspiration Ayah Yang Gagah ARM

1 comment:

r-5 said...

kukuhkan semangat tu.. insya'Allah Allah bantu.. ye betul keluargalah antara sahabat sejati kita, jangan sesekali jauh dari keluarga kita.. :)