~speSies raJin~

Friday, December 2, 2011

Spaghetti Demam


Malam tadi dalam pukul 1 agak nye perut aku dah lain macam bunyi nye...bekeriuk riuk riuk...sampai dengar lagu dondang sayang koo...perut ko ada bunyi lagu tu...lapar la wei, baru balik dari bandar beli barang lepas tu ada orang datang lagi, hantar barang umah member adik, lepas tu jalan kaki balik umah teman member die, kene embun malam lagi menjadi-jadi demam aku nie haa...duduk menanguk dari pagi lagi...eh eh eh...dah melalut aku nie...

Berbalik kepada malam tadi yea...dah lapar kan aku pun masak lah, masak punye masak tetiba taknak makan la plak...terus takde selera dengan tekak rasa payau nye...nak tanaka ku siapkan la jugak masak nye, kebetulan member ngan adik aku ada...hah aku bagi la die orang makan...orang demam masak spaghetti oulls, jangan die orang demam pulak sudah lah yea...hehehe...yang pasti aku masak pakai penutup mulut, ikat rambut bagai yea...hingat aku jenis pengotor kea, pliss sikit ea...aku tengok habis jea die orang makan tatau la rasa apa aku masak kan, dengan perit tekaknye aku memang tak rasa la macam mana rasa dia...

Buat sesimple mungkin...huhuhu

guna instant punye sudah...

No comments: