~speSies raJin~

Wednesday, July 31, 2013

I want another money, bila tin kosong bersuara--

In a very calm day, with a sopan gurl wearing a skirt (which is a me) hehehe...with a lovely blue shirt and scarf, doing a work with dedicated maybe... Then someone argue about a worse condition money... And I told

"I want another money,duit nie kalaw masuk bank x diterima"

See, I use a most proper word with very low voice, I asking and tell with respectful as you more more more older than me.

But what I get is a yelling from other person, even him doesn't want that worst money, bukan la nak kata duit tu tak bernilai ok, dah kalau buruk sgt ada valuable kea..?

"Itu bukan masalah awak!!! Itu masalah orang lain..."

Bukan masalah saya yea, dah tu awak masuk campur nie, masalah awak kea...?

Aigooo~~~ apa la ini orang...dah malas nak cakap aku diam jea...diam malas buat pape...aku masih boleh sabar, aku masih tahu rasa hormat, aku masih ada rasa ingin memaafkan...

P/S: Bercakap jangan nampak kebodohan diri, belajar tinggi jangan anggap org pandang tinggi kalau perangai tak sedar diri...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone :ErinaTheLovely

No comments: