~speSies raJin~

Tuesday, August 6, 2013

Buat sahabat 10 tahun Yang tiada galang ganti--



Aku punya 3 budak laki-laki-
Persis 3 orang abang--
Menjaga penuh taat setia-
Sehingga tiada cacat cela--
Mengalahkan ahli keluarga tercinta-

Kerana nya aku tidak rasa sepi-
Walau tiada insan berkongsi hati--
Pernah terjangkau pemikiran hingga ke fantasi-
Apa nasib ku ini nanti--
Bila mereka punya keluarga sendiri--

Aku bukan muda lagi hingga bergantung tak ingin lepas tali-
Mereka semua ada insan berkongsi hati--
Aku sangat bahagia mengetahui-
Tiada rasa cemburu dalam hati--
Cuma ingin bersemuka jika mereka disakiti--

Aku mungkin sedih dalam bahagia nanti-
Bila mereka berdiri bahagia di pelamin hati-
Kerana sudah terpatri keluarga no1 dihati-
Aku terima dengan redha segala nanti--

Buat 3 orang hulubalang tercinta-
Terima kasih menjaga adik tercinta--
Menatang tiada yang bocor hingga-
Tiba masa adik berdiri tak jatuh gagah berani bangga--


#Sudah tiba masanya, menarik keluar diri agar mengenal dunia fana yang penuh pancaroba menguji manusia terus kuat gagah berdiri--

No comments: