~speSies raJin~

Friday, October 14, 2011

Obsesi (1)

Aku tak pasti la kan aku nie manusia normal ke tak, tapi yang aku pasti sangat-sangat, bahawasanya aku nie tersangat lah sangat sangat dan sangat WIERD....hahaha...kenapa aku gua cakap macam...hei...ikut suka gualah...diri gua...ada gua nyusah kan sapa-sapa...kalaw ada mintak maap yea...I LOVE YOU...muax muax muax.... koh koh koh...well kalaw hidup nie semua perangai sama takde variasi la...ye dok...huhuhu...

Aku perasaan semua nie masa sekolah rendah lagi, well...aku matang dari umur sebenar dan looking young dari umur sebenar...hah...ko paham...x paham...? nak kena terang kea...alah...malas la wei...paham-paham sendiri jea...sapa suruh lampi sangat...tak kuasa aku nak layan....
source: google
Alkisah kepada obsesi aku nie bermula masa aku darjah 6 (sweet 12 ala-ala comel gituueeww...tapi selekeh)...masa zaman-zaman aku sekolah rendah dulu famous dengan main tali getah tuu...aku pun tak sure sangat apa nama permainan tu, sebab aku dah padam segala memori berkaitan permainan tu, pengalaman yang aku taknak ingat yang aku pernah main dengan getah, yang aku pernah terlalu obses suka dengan permainan tu sampai aku terlalu obses tak suka dengan permainan tu...fuhhh terlalu obses...koh koh koh....macam nie la...nak di jadikan cerita aku tak suka dengan permainan tu, bermula dengan aku nak main pada suatu petang yang cantik dan angin sempoi-sempoi bahasa....aku amik la tali getah tuu...nak main dengan my pren and my sibling...tibe-tibe.....hah...nie part klimak(<---mcm mana nak eja nie -_-!!) serombong aku terbau haruman yang begitu...errr...cm nea terang kan bau die ea...emmm....bagi aku busuk laa...nak muntah hijo koo....aku pun cari la bau apa...aku hidu punya hidu akhir nya, bau badan sendiri laa...hehehe...aku pun cari la punca bau tuu...sebab badan aku memang tak mengeluarkan bau-bauan hampagas nie...las-last aku realiza yang bau tuu datang dari tali getah...terus aku lempar tak main sampai sekarang tengok pun tak nak apatah lagi nak pegang...ye dok...

penjelasan pertama > penceritaan di atas hanya permulaan awal kepada obses aku...sebab sekarang dah makin teruk....hahaha...x paham...korang punye pasal la wei....

Cerita di atas telah berlaku long long time ago....ceruta sekarang...aku tak boleh langsung pegang dan pandang getah...jijik wei....sampai kan member aku kata aku spesies CICAK....hahaha...lantak la korang nak kata apa...yang pasti akku tak suka dengan bau getah tu...bukan tak boleh pegang...boleh jea...tapi tengok keadaan laa...selagi boleh elak aku elak...sebab nye...sekali aku pegang aku basuh tangan tak hingat dunia~~~ada sekali tuu...aku siap pegi mandi lagi...sejam dalam bilik air...itu yang tak larat...aku dah saiko diri, tapi aku memang alah dengan bau-bau yang menusuk kalbu nie...jadi lebih baik aku jauh kan diri dari segala anasir-anasir bauan itu...hahahah SEKIAN...


p/s: tak ramai yang tahu pasal nie, yang rapat-rapt jea...
p/s/s: ma ngan abah aku pun tak tahu...
p/s/s/s: kat umah berkaitan getah akusuruh adik aku buat..(gila keji) hahaha

1 comment:

Mario said...

ini betul2 dah obses ni...