~speSies raJin~

Monday, October 31, 2011

Species yang SuperDuper rajin

Aku tak pernah perasaan FOLLOWER nie...tak ambik port pun, tak berharap langsung...tadi masa aku checking blog aku ternampak folower dah 70 even bru banyak tu, terkezuttaw...ada jugak yang nak follow aku, tak kira lah apa motif korang kan...ahh....persetan kan semua motif tuu...org dah follow pun bersyukur yea dok...dah lah kau nie spesies superduper pemalas nak update blog...aku draf kan semua entry...bhahaha...see...aku akan buktikan kan kemalasan aku ok...jap ea....

Nie follower yang aku dok canang kat atas tuu...terharu babe...hehehe...seblom nie akku tgok ada belas2 jea...



Nie pulak bukti kemalasan aku...semua aku draf....hahaha...kena censored cikit....hehehe,,,nie x sampai separuh pun yang di drafkan...kira aku nak tunjuk berapa bnyak nye aku drafkan...tengok la tarikh...ERINA adalah seorang yg PEMALAS!!!!

p/s: aku tengah sakit pinggang nie...

1 comment:

Mario said...

byknya draft dia....kira rajin jugakla tuuu...