~speSies raJin~

Sunday, January 6, 2013

Apabila perempuan bertanya....

Perbualan di antara seorang adik lelaki dan kakaknya...di sebabkan mulut aku yang kepochi, pantang tengok mesti aku nak tanya benda apa kat situ, apa tu, eh kenapa ada kat situ  tak pernah tengok pun, sejak bila pulak ada benda tu kat sini...pantang tengok ok!!! mulut mesti seiring, selagi tak jawab selagi tu aku tanya, penyelesain nye mmg kene jawab jugak...hahaha

nie perbuala di antara aku dengan adik masa balik dari beli barang malam tadi...


Apa makna SPOON blakang kete tu
ada kat kete honda jea kan...?

Dia mcm barang-barang kete jugak

Barang apa...? nama syarikat kea...? bukan kea spoon tu sudu...


Alah mcm dolphin jugak spoon tu... untuk kete

dolphin tu kan ikan lumba-lumba...

D.O.L.P.H.I.N... apa makna lain dia...


*(Bukak google search engine cari spoon & dolphin)memang maksud dia sudu ngan ikan lumba-lumba lah

Hmmmm... ikut awak lah... yang pasti dia untuk kete... alah, tak tahu pun takpa...


=,=...tak tahu jawab lah tu.... ceh!!!!

perbualan tamat serta merta, sambil memikirkan apa spoon and dolphin...lame of me...=,=
aku syak adik aku malas nak layan... lagi dilayan aku lagi banyak tanya...hahaha

google: Benda alah nie lah yang buat aku tertanya-tanya

No comments: