~speSies raJin~

Tuesday, January 1, 2013

New Year 2013

oyeahhhh.....

Q: Berdasarkan tajuk di atas adakah ada sebarang perubahan pada situasi harian anda? huraikan...

A: Tidak....kerana perjalanan hidup sama seperti sebelumnya, cuma tarikh tahun saja yang berubah, hidup tetap diteruskan seperti sebelum-sebelum nya...


Aku melalui jalan ini saban waktu
Aku melalui jalan ini negeri ini setiap hari
Malam ini aku tidak mengenali
Jalan yang menjadi rutin sebelum ini
Tertanya-tanya adakah ini jalan sebelum ini
Nampaknya jiwa sudah tidak berada di sini

Tertanya-tanya di dalam hati
Adakah aku sudah tidak mempunyai hati
Metakkan semua di belakang untuk yang menanti
Aku cuma pasti, negeri ini bukan apa yang aku hajati
Mencari peluang untuk keluar melewati hari
Belajar berdikari
Aku yakin aku pasti, aku boleh hadapi
Hadapi masa depan yang menanti
Dengan hati tabah, cekal berpaksi Ya Rabbi



No comments: