~speSies raJin~

Wednesday, January 9, 2013

My BBF is GUYS!!!!

This story about what happen when your BFF girl sulking ( which is its me), my BFF which is a boy send me a text about he feeling with my treat toward him, i consider it at the first point it's my fault for scolded him without have my right mind... masa tuu aku tengah migrain wei...

Nie dua tiga kerat msg antara aku ngan dia, dan dia yang mulakan dulu... dah tuu aku kan hati kering...hahaha...


salam. nak tanya ni. aku ada buat salah ke kat ko? lau ada aku mintak maaf banyak- banyak

wa'alaikumsalam... x dea pea la wei... napa ko ada wat salah kea...? hahaha

dalam FB tu bukan main duk marah aku

aah ko aku 3 hari migrain... dop ingat menda eh... jangan terasa sangat lah... aku mintak maaf...


See... betapa simple nye kite orang... bukan susah pun kan nak mintak maaf, even tatau salah apa tetap mintak maaf... aku boleh jea kot tolerate... kata BFF tak kan menda kecik pun kecoh!!! pergi mam lah kalaw mengaku BFF tapi tak paham dia... ada paham...

aku tak marah ko la wei... cuma terkilan... sebab apa...? aku pun tak ingat, lupa sudah... tak simpan dalam hati pun wei... sebab ko selalu ada time aku susah and senang, time aku jatuh tersungkur ko tolong aku bangun... aku ingat semua tuu...sob sob sob... *emosi la plak...

Pesanan kepada anda semua : dalam dunia nie kalaw ko tak boleh nak give and take sila berambus ok!!! asyik ko jea betul, habis tuu bila masa nya orang lain nak betul...

I LOVE YOU MY BFF , LOVE YOU A LOT GUYS

p/S: aku benci bila orang tipu aku..
p/s/s: aku tau ko ada link blog nie... nanti baca msg aku...hahahaha

No comments: