~speSies raJin~

Sunday, March 14, 2010

:::puZZle of LifE:::

hidup kite nie cm puzzle(pendapat aku r)

klw 1 piece hilang...

fulamak...mmg compom x lengkap r...

n hidup nie x leh wat men2...ha...6t kat mse dpan bru tau akibat nye,aku x tau la pea jd kan...

aku bukan leh ramal smua nie...hidup aku sndiri pun aku x tau

Dlam hidup nie la…

X smua yg kita nk dlm hidup nie kita akn dpat

Tp sa2 jea pasti smua org dpat iaitu kematian

Tp pnah x korang tpikir…

Dh brapa bnyak dosa kite bwat…

Cukup kea sgala amaln yg kita lakukan

Saat muda smua org nk enjoy bukan…

Smela mcm aku…enjoy ble stress n wat jea pape yg aku nk…

Tp…aku pnah tpikir….

Pe akn jd law mse aku enjoy 2 pkara buruk jd…

Cm nea mak ayah aku? Adik aku? Family aku?saudara mara aku?

Pea agk nye reaksi mereka ea…?

Aku nk tau sgt….

Tp….aku amaln dunia pun x ckup apatah akhirat...

Sampai bile aku nk cm nie yea…

Dlu dea gak org yg bimbing aku…

Tp die sendiri pun dea msalah…

N aku baru jea dpat cter yg keadaan die skrang nie truk gler…

N x dea sape tau pea sbab nye…

Law lah aku dea kat sisi die sbgai kwn yg bleh sokong die kan bgus…

Tp x smua nye kite blh lakukan…

Jd jlan yg terbaik tuk d lakukan pd waktu ini ialah…

Follow jea jlan yg lurus kat dpan 2….

Jgn bengkok2 6t len plak yg jd…

Mse muda kite nie yg mencorak kan mase tua kite…

Lbih kurang pea pun yg kite wat skrang akn effect mse dpan 6t la….

No comments: