~speSies raJin~

Thursday, November 25, 2010

: : : Hati Yang Kau Sakiti : : :

menangis-air-mata-darah(google)
awak….
sekali lagi awak hancurkan hati saya
awk ingat hati saya dibuat dari besi kea…
pernah tak sekali dalam hidup awk pikir pasal saya…
pnah tak awak berusaha tunaikan janji awak…
saya dah bagi peluang….
tapi awak tak hargai langsung…
awk nie sbenarnye ada hati dan perasaan ke tak…
tak pea la awk…suatu hari nanti awak akan terima balasan yang setimpal dengan perbuatan awk…saya redha awak…
redha dengan segala ketentuan ilahi
dah memang itu tercatit di luh mahfuz...saya tak boleh nak buat pape
awak bahagia saya pun tumpang bahagia…
tapi saya manusia biasa jea awak…
saya nak awk tahu dan ingat untuk seumur hidup awak
yang saya x kan maaf kan awak sampai bila2…
mati hidup balik pun saya takkan maaf kan awk…

maaf la awk saya dah bagi tau yang saya nie manusia biasa…
saya bukan nabi yang boleh memaafkan umatnya walau apa pun kesalahan…
saya amat kerdil jika nak di bandingkan dengan nabi yang agung…
rasul akhir zaman…saya bukan sape2 untuk dibanding kan dengan dia…

awak dah terlalu banyak menyakitkan saya…
dalam keadaan awak sedar atau pun tidak…
sebenarnye awk langsung tak nak faham saya…
awak dah terlalu bnyak bhutang kesedihan dengan saya…
saya nak tengok sebahagia mana awak boleh capai dengan menghancurkan hati orang lain…biar masa yang menentukan segala nya awak…segali janjji awak tue saya akan tuntut…
saya takkan tuntut kat dunia nie awak…sebab saya tau awk x kan mampu untuk tunaikan nye…saya akan tuntut di akhirat…

No comments: