~speSies raJin~

Friday, October 21, 2011

Gaduh sebab lelaki...WTF!!!


Alahai...bodoh nye laa...gaduh sebab laki...macam takde jantan lain jea...nampak sangat la cetek akal pempuan-pempuan nie...wat malu aku jea...yang sorang 2 duk tuduh kacaw BF die...haih...kalaw ko perangai macam tu memang la akan ada madu...laki suka kea pempuan pemarah..?err...aku rasa laki pun menyampah kot...payah nak ajak berbincang, asyik dia nak menang, buat sesuatu melulu, membabi buta, babi pun gamak nya malu tengok dia...hahaha, bab ngutuk memang excellent...nie kes aku tgok video pempuan yang gaduh depan kedai kasut...haish...malu la wei....
anyway aku selalu tengok pempuan gaduh pasal jantan ni...bagi aku lah kan, kalaw dah laki tu main kayu tga that mean adalah yang salah tuu...bawak bincang elok-elok, dah tau sebab cuba ubah...kalaw tak boleh berubah, biar jea la dia bahagia dah memang jodoh ko bukan dengan dia nak buat macam mana dok...

aku pun pernah jugak lalui pasal didua kan BF nie...tak dea la pulak aku nak gaduh-gaduh macam tu. pempuan tu pun baik, aku tanya elok-elok laki tu, dan silap nya memang datang dari pihak aku, family aku tak boleh terima hubungan kami, sebab sepupu hehehe...tapi salah jugak cara dia tu, sekurang-kurang nya terus terag la dengan aku jangan main kotor, aku kesian kat perempuan tu kot, pempuan tu tak tahu apa-apa...

google
p/s: girls please behave your self...u have a dignity right... respect your self...

No comments: