~speSies raJin~

Saturday, October 29, 2011

I LOVE YOU

Aku tengah in love dengan budak nie....hohoho...ouch...cute ...bila bergambar dia mesti buat peace, dan kene suruh dia tunjuk gigi kalaw tak macam gambar nie lah, masam jea...kalah cuka...
my nephew
Nie sorang lagi yang aku tengah in love....hahaha =,=


sila gelak yea...kabur sebab tak pasti lagi sapa yang bakal jadi my future husband...gagaga
Kenapa aku gedik semacam nie...ngeh3...actually aku nak kongsikan perkataan "I LOVE YOU" in other language...ada sesetengah macam agak lucu la...tapi membawa meaning yang sama...haih...BM aku memang tak A++ ok, BI aku adalah broken...so ini lah jadi nya bila aku membuat karangan...bukan sebab aku berlagak nak jadi omputih, pegaulan aku yang agak bercampur...tu pasal bahasa aku pun lintang pukang...ngeh3...apa yang aku mengarut nie...=,=

Anyway, yang bawah nie aku adalah table yang aku maksud kan dengan I LOVEYOU in other language, aku tak pasti kat mana aku amik benda alah nie, sebab dah setahun lebih jadi draf...hehehe, so aku credit  kat GOOGLE jea lah...rasa nye semua bahasa ada tanda seru sebab terlalu excited kot ...hahaha

P/S: Aku adala lebih kurang 20 entry yang di drafkan, dan aku mengaku aku memang seorang yang pemalas...=,=

AfrikaansEk is lief vir jou!
AlbanianTe dua!
AmharicAfekrishalehou!
ArabicOhiboke (m to f), Nohiboka (f to m, or m to m)
ArmenianYes kez si'rumem!
BasqueMaite zaitut!
BengaliAmi tomake bahlobashi!
BosnianVolim te!
BulgarianObicham te!
CatalanT'estimo!
CreoleMi aime jou!
CroatianVolim te!
CzechMiluji tev!
DanishJeg elsker dig!
DutchIk hou van je!
EnglishI love you!
EsperantoMi amas vin!
EstonianMina armastan sind!
FarsiTora dost daram!
FilipinoIniibig kita!
Finnish(Mä) rakastan sua!
FrenchJe t'aime!
FrisianIk hald fan dei!
GalicianQuerote!
GermanIch liebe dich!
GreekS'ayapo!
GujaratiHoon tane pyar karoochhoon! tane chaahuN chhuN!
HawaiianAloha wau ia 'oe!
HebrewAnee ohev otakh (m to f), Anee ohevet otkha (f to m), Anee ohev otkha (m to m), Anee ohevet otakh (f to f)
HindiMai tumase pyar karata hun (m to f), Mai tumase pyar karati hun (f to m)
HungarianSzeretlek!
IcelandicEg elska thig!
IndonesianSaya cinta padamu!
Irisht'a gr'a agam dhuit!
ItalianTi amo!
JapaneseKimi o ai shiteru!
KoreanDangsinul saranghee yo!
LatinTe amo!
LatvianEs tevi milu!
LithuanianAs tave myliu!
MalaysianSaya cinta kamu!
MandarinWo ai ni!
MarshalleseYokwe Yuk!
NorwegianJeg elsker deg!
PolishKocham ciebie!
PortugueseEu te amo!
RomanianTe iubesc!
RussianYa tyebya lyublyu!
Sanskrittwayi snihyaami
SerbianVolim te!
SesothoKiyahurata!
SlovakLubim ta!
SlovenianLjubim te!
SpanishTe amo!
SwahiliNakupenda!
SwedishJag älskar dig!
TagalogMahal kita!
ThaiPhom rug khun (Male speaker) Chan rug khun (Female speaker)
TurkishSeni seviyorum!
UkrainianYa tebe kokhayu!
UrduMain tumse muhabbat karta hoon!
VietnameseAnh yeu em (m to f), Em yeu an (f to m)
WelshRwy'n dy garu di!
YiddishKh'hob dikh lib!
ZuluNgiyakuthanda!

No comments: