~speSies raJin~

Friday, December 10, 2010

kembali untukmu

entry kali nie aku nak letak lagu...actually dah lama aku dengar lagu nie, tp tadi bila aku dengar lagu nie, otak aku membayang kan perjalanan hidup aku tahun nie, tahun yang penuh dengan kegagalan, dan juga tahunyang bnyak mengalirkan air mata...aku bukan nak mengadu bahkan meluah kan perasaan, tp nie jea tempat yang boleh aku bercerita...(enough sudah mau nangis)

pape pun korang cube la hayati lagu nie (bajet ade org baca=P)...lagu nie buat kite pikir akan kehidupan kat dunia nie...apa yang ada kat dunia nie hanye lah pinjaman dah kita akan kembali kepada nye...



Kotak-Kembali Untukmu


Kembali Untukmu
by Kotak Band

Terjaga ku di ujung pagi
Membawaku nikmati indah duniawi
Sendiri bertanya di hati
Akankah semuanya akan abadi

Ku pejamkan sejenak mataku
Ku buka hatiku sebelum ku kembali
Untukmu..

Ku yakini nikmat yang kau beri
Sgalanya padamu kan kembali

Ku pejamkan sejenak mataku
Ku buka hatiku sebelum ku kembali
Ku pejamkan sejenak mataku
Ku buka hatiku sebelum ku kembali
Untukmu…

Kembali untukmu..


No comments: