~speSies raJin~

Monday, December 6, 2010

my TEST today =,(

Today I hav test for ko-k…actually not necessary to take it…but just want get in 2 that group…suka dgr penyelia bercakap…hahaha cm pelik jea. my roomate dah lama ajak dari sem 1 lagi, tapi aku tak nak la masuk sebab kene paksa kan..jadi aku buat relax2 jea. sampai la last sem aku tergerak hati nak masuk. so now im in that group. best sebenarnye join die orang nie. die org nie simple jea, awaz happy go lucky n awaz respect each other. eh eh eh…tipu sangat la kan kalaw x dea masalah. adat la kan kalaw sorang dua 2 yg bermasalah, law x dea sebarang masalah tu mmg something wrong somewhere la…

eh…aku dah melalut sampai kelain dah nie…anyway aku nak pergi mandi nie…skrang dah 1.33am…aku sambung len kali la oul pasal test aku tu (bajet ada orang baca hehehe)…anakdara tak boleh mandi lewat2 sangat…nanti kesejukan….hahaha…

bye2

No comments: