~speSies raJin~

Monday, December 6, 2010

my TEST today =,( part2

hmmm…aku sungguh hampa dengan test yang aku buat 2…asal fikiran aku slalu mlayang ea. Asal x stay jea dlam otak tu, dduk diam2, pas 2 mulalah terpinga2 nak buat test…malu pun ada, ahhh….peduli apa ngan arang lain, asal aku lulus, tapi aku boleh betla, yang markah aku cukup makan jea. aku rasa tester bagi markah kesian jea, tengok aku terkulat2 kat depan nak mengigat…=(

my feelingright now is: so sad…aku nak markah tinggi, tapi aku pemalas, aku nak berjaya, tp aku tak motivasi diri…so I disserve for that…that what I get with my effort…*sigh….(ops k.zai say that sigh 2 x baik, tp kdg2 aku bukan mengeluh just get a deep breath).

from now on aku nak usaha bersungguh2…aku dah tak nak hampakan orang kat sekeliling aku. aku tahu yang die org pasti risau kan aku…

8014google

sorry ma, abah, kak, angah, k.cik, adik, k.zai, k.as, ayu, ila…
I know that I awaz make u worry…event im alredy 21, I know that my may is like 12…that why, people awaz call me little kid (bdak kecik)

sorry for all that….

No comments: