~speSies raJin~

Wednesday, December 22, 2010

mY 21 biRTHday


Reaching a 21st birthday signifies crossing the threshold to full adult privileges, hence 21st birthday are often associated with a golden key, representing the freedom of a new adult and his/her maturity…

korang mesti tau kan yang umur 21 nie melambang kan kebebasan (sapa2 yang tak tau, buat2 tau jea kea)...well kalaw dalam islam x kira lah umur bape asal kan belum kahwin die dikira masih dalam tanggungan dan tanggunjawab abah die bagi perempuan la...bab laki aku tamau sentuh....

merujuk kepada tajuk entry dia atas(dah macam nak buat karangan surat rasmi) ari nie aku dah masuk lembaran baru dalam hidup aku, sedar x sedar aku dah 21 tahun...wei...aku little gurl lagi la...semua org layan aku mcm tu... angka jea yang bertambah...huhuhu

well tahun nie agak hambar dari taun2 sebelum nie...mungkin di sebab kan aku jugak..aku bnyak bersendiri tahun nie...aku cover seluruh hidup aku, aku pergi jauh2 dengan harapan x dea orang yang perasaan aku...aku dah malas nak terlalu public figure nie(perasaan di situ) bukan sombong, tapi tahun nie merupakan tahun yang penuh cabaran dalam hidup aku, mcm2 terjadi...aku rasa law aku x sycho diri nmunasabah diri...gila dah gamak nye...well orang gila jea yang hidup tanpa masalah...

pape pun aku harap hari yang akan mendatang akan menjadi lebih baik dari hari yang dh berlalu...semoga aku berjaya dalam hidup dan pelajaran....

aku tak kisah law org x ingat aku..aku sedar sapa diri aku nie....huk3 (ayat touching)

pape pun aku kene succes this sem n yang akan datang, tamau kecewa kan family aku...

No comments: